КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Головна » Статті » Звернення громадян

Інформація про звернення громадян за 9 місяців 2018 року

             З метою створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, керуючись ст. 40 Конституції України, ст. 22 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР (зі змінами та доповненнями) «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи відносно забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в «Центральній міській лікарні» працює телефон «гарячої лінії» за номером 4-20-08.

        Згідно з наказом «ЦМЛ» м. Торецька від 03.01.2018 № 54 «Про заходи щодо виконання Закону України «Про звернення громадян» відповідальним за роботу зі зверненнями громадян є:

               - Реуцька Олена Володимирівна, заступник головного лікаря з медобслуговування.

Департамент охорони здоров'я повідомляє, що на базі громадської організації  «Ла Страда-Україна» функціонує дві «гарячі лінії»:

  1. Національна дитяча «гаряча лінія», яка працює за безкоштовним номером телефону 8 800 500 225 (за стаціонарних телефонів) та безкоштовним коротким номером 116 111 (з мобільних). Лінія працює по будням з 12:00 до 20:00 та в суботу з 12:00 до 16:00.
  2. Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та тендерної дискримінації, яка працює за безкоштовним номером телефону 8 800 500 335 (за стаціонарних телефонів) та безкоштовним коротким номером 116 123. Лінія працює цілодобово.

За телефонами «гарячої лінії» можна отримати психологічну, правову та інформаційну допомогу.

ІНФОРМАЦІЯ про виконання Закону України «Про звернення громадян» в «ЦМЛ» м. Торецька за 9 місяців 2018 року.

        За 9 місяців 2018 року поступило письмових звернень – 35 (32 – 2017р.), (+ 9,4%). З урядової гарячої лінії – 9, департаменту охорони здоров'я – 8 звернень, з військово-цивільної адміністрації – 18 звернень.      

Всього письмових та усних звернень по «Центральній міській лікарні» за 9 місяців 2018 року – 80, за аналогічний період 2017 року – 82 (-2,4%.).

      Керівництвом «Центральної міської лікарні» прийнято на особистому прийомі за 9 місяців 2018 року – 45 чол. (2017р. – 50ч.) (-10%). З них: надання медичної допомоги – 22 (48,8%), питання працевлаштування – 13 (28,9%), про грубе відношення до хворого – 1 (2,2%), про незадовільне медичне обслуговування у стаціонарі – 2 (у т.р. 1 повторне), (4,4%), проходження інтернатури – 1 (2,2%), інші – 6 (13,3%).

            Всі звернення розглянуті у встановлені Законом терміни з наданням відповідної допомоги, виходячи з реальних можливостей.

Категорія: Звернення громадян | Додав: cgb_dzer (16.11.2018)
Переглядів: 494